اگر سطح کراتینین 2.34 است چه خواهد بود بهترین درمان؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین 2.34 است چه خواهد بود بهترین درمان؟

اگر سطح کراتینین 2.34 است چه خواهد بود بهترین درمان؟ سطح کراتینین 2.34 درمان چه بهتر است؟ در واقع، قبل از پاسخ به یک سوال، ما باید علل سطح کراتینین بالا را تعیین و سپس اقدام مناسب را.

چرا سطح کراتینین بالا است؟

کلیه ها یک جفت از اندامهای لوبیا شکل. کلیه های سالم هستند 10-12 سانتی متر طول و 5-6 سانتی متر عرض دارد. هر کلیه است تا از یک میلیون نفرون ساخته شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی را به آنها عرضه شده و همچنین هدر خواهد شد به خارج از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری های است که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون معلول تبدیل خواهد شد به تدریج زخم نکروتیک. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می یابد، که این شرایط ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه ها می شود، انقباض کلیه منجر خواهد شد. در همین حال، کلیه آتروفی هیچ تابع دیگر به درستی. سطح بالایی از مواد زائد در جریان خون از طریق جریان خون، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، به طوری که سطح کراتینین سرم بالا است.

چه درمان می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری چینی گیاهی سنتی، شما می توانید به بهبود عملکرد renaly از آسیب بافت کلیه بازیابی و حفاظت از دیگر از آسیب بیشتر، می توان آن را گزینه خوبی برای کسانی که می خواهند به از دست دادن سطح بالای کراتینین.

درمان مداخله ای به عنوان درمان های اخیر بیماری کلیوی، همچنین دارای یک اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد کلیه. یک میکرو کاتتر به عروق کلیه اسناد و مدارک ساخت و ساز تیم تصویر، قرار دادن در پس از کاتتر در نصب شده بود، پزشکان تزریق برخی از مواد مخدر و یا مجموعه ای تنها برخی از سرفصل در کلیه است. بنابراین برای تعمیر ناهنجاری های مادرزادی کلیه، بهبود بیماری عصبی، بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی حل آسیب های خود را به طور مستقیم و حل مشکلات کلیوی از علل آن است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا به دنبال درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatApp مشورت: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: